en lektion i graf

i måndags var jag och åt med min faster på eastern och herregudars vad det är gott!
igår var jag hemma från skolan, mådde illa som en tok och hade ont i magen..
så jag låg i soffan från 7 på morgon till 19 på kvällen och kollade på gissip girl, jag vet redan vem som är gossip girl men det är kul och kolla på det ändå och chuck bass, mums säger jag bara!

nu har jag graf lektion, läraren är dock inte här så det är lite dåligt, men jag har ju mina bästa klassisar malin & angelicca här så!
slutar runt 16 idag och 17.30 är det fame on stage, kommer bara kunna vara med på fame några gånger till och det är lite tråkigt för vi har ju bästa temat i år!

nu ska jag hitta nån bild och kalkera, så hörs vi senare helt enkelt!

 
det här är fina grejer det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0