en lista

Jag har insett att min senaste kyss - inte var nå bra
Jag lyssnar på - just nu ingenting, men jag lyssnade på the fooo för ett tag sen
Jag tycker om - min mamma, mina vänner & att dansa
Mina närmaste vänner - jennie måste jag säga!
Jag avskyr när folk frågar - "vad är det med dig?" och "är du sur?" även fast jag inte är sur då.
Kärleken är - underbar och komplicerad
Du gillar att - dansa, kolla serier och va med mina vänner
Jag kommer alltid att - vara mig själv
Jag är hemligt förälskad i - förälskad kan jag inte säga, men har intresse för en!
Sist jag grät var - idag faktiskt..
Min mobiltelefon är - nånting jag har med mig jämt
När jag vaknar på morgonen - försöker jag alltid somna om
Innan jag går och lägger mig - kollar jag alltid instagram
Just nu tänker jag på - honom
Bebisar är - det bästa jag vet!
Idag har jag - varit hemma & kollat på serier
I kväll ska jag - sova snart
I morgon kommer jag - ha skola och sen dansa!
Jag vill verkligen - åka utomlands!
Det första du gjorde I morse? - hade världens hostattack
Vad åt du sist? - det senaste jag åt var middag och det var pizza
Vad irriterar du dig på? - folk som ljuger och sviker
Tror du på distansförållanden? - ja om det är med rätt person, men det är inget jag skulle klara av tror jag
Vem tänker du på just nu? - ja honom fortfarande
Tror du att personen tänker på dig med? - jag hoppas det, men jag tror tyvärr inte det..
Vart reste du sist? - gotland haha
Vad gjorde du igår kväll? - var hemma bara.
Liknar du din mamma eller pappa? - dom säger att jag är lik min mamma
Ler du ofta? - ja jag försöker!
Välj en, kärlek, skönhet kreativitet? - kärlek
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? - att jag kommer vara lycklig
I vems säng sov du i igår natt? - i min egna favorit säng!
Färgen på din tröja är? - svart
Gillar du skolan? - ja ibland
Värsta ämne? - matte alla gånger!
Favoritämne? - grafisk kommunikation!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0