redan fredag!

igår åkte jag hem en timme tidigare från dansen för jag hade ont i magen och huvudet, så jag duschade och gick och la mig i princip direkt.
idag började jag 8.15 med en engelska lektion som var ganska dryg faktiskt, sen var det dags för några timmars ival, och jag har film & tv produktion, det är en rolig kurs faktiskt!
slutade lite efter ett, då mötte jag upp mormor och vi åkte till mammas jobb och väntade på att hon skulle sluta så vi kunde åka på willys och storhandla, tomt i kylskåpet vetni haha.
sen när vi kom hem så frös jag så mycket så jag tog världens längsta och varmaste dusch, älskar att duscha!
ikväll ska jag bara va hemma och kolla film/serier och äta gott! mamma är på tjejmiddag, anton är på skoldisco men jag har min lilla mormor här som sällskap, mysigt!
och snart är det idol också, så det måste man ju se på!
imorgon så ska jag anton mamma och mormor på öppethus uppe på trygghetenshus, vet inte om det kommer bli kul men det skulle bjudas på fika så det är ju bra!
sen på kvällen ska momma och john äta middag här så det blir trevligt!
men nu ska jag kissa och fixa dipp innan idol, så vi hörs mer senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0