sex and the city

igår hade jag en kort skoldag även då, gick från 8.15 till 11.30, riktigt skönt!
åkte till mormor när jag slutade och åt lunch, och sen åkte jag ner till mammas jobb en sväng.
på kvällen var jag bara hemma med mamma & anton och kollade på idol och åt gott.
idag har jag dansat hela dagen på stan, hade en så kallad flashmob, och det var kul och det gick bra!
mellan danserna så fikade jag med anton, mormor och john. fick även en jacka av min morbror, världens bästa är han!
jag och anton åt även middag där.
sen ikväll har jag varit med johanna, vi har ätit chips och kollat på film, som vanligt alltså!
nu ligger jag och kollar på sex and the city, har sett serien hur många gånger som helst men den blir aldrig dålig!
ja det var det jag hade på hjärtat den här gången, vi hörs mer imorrn eller nått.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0