trumpsta

idag har jag och ungefär hela östersund varit i badhusparken och kollat och lyssnat på självaste kungen och silvia. kungen firar 40 år på tronen och det var lite småhäftigt att han var här i stan måste jag säga!
sen var det orientering på idrotten och jag kan säga såhär, jag suger på att orientera.. men vad gör väl det om sisådär 100 år?
sen var det dans ikväll, fame träning och jag lärde mig en ny michael jackson dans, ganska nöjd!
imorgon ska jag och ettans & treans mediaklass på utflykt, bussresan går av stapeln 08.00 och slutstationen är bydalen. vi ska vandra och jag är så otroligt opepp.. men tur man har god mat och roliga kåmpizar med sig!
kommer komma hem runt 16 & 17.30 är det dans!
sen i helgen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. det visar sig som jag brukar säga!
men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och packa ryggsäck tills imorgon.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0