you found me

inatt sov jag anton & mamma hos mormor, det var mysigt och välbehövligt. mer behöver jag inte säga om det.. 
nu har jag precis duschat och ska snart äta middag.
sen ska jag kolla på best ink och kolla över en skoluppgift som jag inte har haft tid att jobba på.
innan jag åkte till mormor igår så var jag en sväng på stan, fick med mig en bh och ett linne hem.
imorrn är det måndag och ny skol & dansvecka. 
men nu ska jag äta middag, vi hörs!

juste, ifredags fick jag hem mitt iphoneskal, jag är supernöjd med det!
tipsar verkligen om caseapp.se! man kan desgina egna skal eller köpa färdiga designade skal & det är billigt!
299 kronor kostar det och om man ska betala med faktura så blir det 318 kronor,
det är ju kul att ha ett skal som ingen annan har & det är jättebra present tips!


en bild på mig och sen massa positiva citat, supernöjd somsagt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0