hela mitt liv så har jag väntat på att någon ska ge mig den där känslan och jag väntar in i det sista

i helgen gick jag runt i bikini och svettades nästan ihjäl, nu ikväll har jag haft 3 tröjor, dunjacka, vinterskor & vantar på lövsta, och jag frös ändå?!!? imorrn ska det ju även snöa, jippi!

imorgon har jag skola innan långhelg, får se om jag klarar av att gå heldag, annars åker jag hem, som jag gjorde idag. får se vad jag ska göra imorrn kväll då det är valborg, kanske stannar hemma också, skönt om det ska va 85 minus grader!

i helgen kommer min jennie hem, kändes så himla passande, behöver verkligen henne nu!

nu ska jag dricka massvis med te och skriva in idrottsuppgift jag trodde jag skickat, men icke.
så hörs vi nått senare eller imorrn!


saknar dig moffa <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0