helg

igår hade jag en kort skoldag, från 8.15-12.50, himla nice!
när jag slutade gick jag på stan med angelicca för att "endast fylla på busskortet" fick med mig ett par jeans, ett linne & ett iphoneskal hem men det var behövligt!
idag har jag varit och tatuerat mig, mellan 10-13 satt jag, då hade jag även en lunchpaus men annars var det en heldagssittning och jävlar i min själ vad ont det gjorde, däcka i soffan när jag kom hem hahah..
nu ska jag snart börja göra middag, tacos 😃 sen ikväll blir det bara hemma, kanske ska träffa jennie, men annars bli det hemma. imorrn & på söndag ska jag jobba mellan 8-16, så det blir kul och det kommer va king personal också så det blir inte bättre.
men nu ska jag försöka fixa middag, har ingen känsel i armen haha..


nervös? svar ja..


jag ser alltid så jävla sur ut i profil hahaha..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0