it's friday baby

idag vaknade jag vid 11 tiden, gick då direkt till duschen och stod där ett bra tag, fredagsduschen är bästa på hela veckan!
nu har jag precis fönat håret och ska till att äta lite frukost nu tänkte jag.
klockan 16 ska jag jobba, vart inringd för det var en personal mindre, slutar klockan 21 och då ska jag ut med min kära vän jennie, det blir väldigt bra det!
ska även hinna platta håret också innan jag börjar så jag bara behöver sminka mig när jag slutar, kanske kan sluta tidigare också om jag flörtar lite 😌
men nu är det matdags, vi hörs senare eller imorrn!




sådär barnsligt nöjd med mina skor & även mina nya jeans


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0