måndag, ny vecka

idag har jag först bokat tatueringstid, äntligen! det kommer bli så bra & jennie ska följa med haha 😳
sen åkte jag in till stan och träffade jennie som hade varit på arbetsintervju, vi gick och fikade (som alla andra gånger vi är på stan) 
nu har jag precis kollat på idol och ska snart fixa lite fika tills paradise hotel börjar, har längtat som en tok tills det ska börja och nu är det ju en tjej från stan med så kommer heja lite extra på henne!
har även suttit och bokat in dagar jag kan jobba nu i veckan och nästa helg, saknar och jobba så jag hoppas dom ringer.
kom även på idag att jag börjar skolan igen om 1 vecka, kändes ju som jag också tagit studenten eftersom jag jobbat så himla mycket, men börjar sista året och det känns så jävla nice & jag ska kämpa som en idiot för att klara betygen!
men nu vill jag fika, vi hörs mer sen eller imorrn.











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0