redan slut på helg

igår kväll var jag med jennie, vi fikade på tages och sen satte vi oss på vår gamla skola östbergsskolan och pratade om alla år och allt vi har gjort med varann, tänk att jag och jennie snart känt varann i 14 år, det finns så himla mycket vi gjort med varann och det finns ingen finare och bättre vän än henne, hon är en sån jag skulle göra allt för!
idag har jag jobbat mellan 8-14.30, sen åkte jag på kalas till mina tjejer och dom vart så glada och presenterna var det bästa tror jag (eller jag vet)
sen nu ikväll har jag varit med jennie & amelia, vi satt först vid hornsbergskyrkan och fikade & prata om allt möjligt, sen frös vi så då gick vi till mig och drack te och fortsatte vårat allt möjligt prat.
nu har jag precis plattat håret och placerat mig i sängen. imorgon är det redan ny vecka, jag börjar skolan klockan 14 så mellan 8-13 ska jag faktiskt jobba och sen börjar dansen imorrn också!!! har inte tränat sen vårshowen så kommer va smidigare än tåget ungefär :)
men nu ska jag sova så jag orkar kliva upp imorrn, bjuder på lite bilder från helgen!














älskar min mysiga björn tröja!


här är bara ett fåtal bilder på mig och jennie genom åren!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0