sånt där kvälls inlägg

idag klarade jag mig igenom ännu en skoldag, den gick ganska fort ändå! när jag slutade gick jag bort till hofvallen för min bror hade match, dom vann med 4-2 så jag vart nöjd och ännu nöjdare var jag när jag åt mosbricka till middag, det var riktigt jäkla gott!
nu ligger jag i sängen och har precis kollat på paradise hotel och plattat håret.
imorrn börjar jag 8.15 och slutar 16.15, men har 2 timmars hål mitt i dan så då ska jag ner på stan en sväng, måste på banken och fixa lite andra småsaker, lönen kommer även imorrn & den var riktigt nice för juli månad 😃
men nu ska jag försöka sova för alarmet ringer 06.15 imorrn, natti!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0