söndags ångest

i fredags jobbade jag mellan 8.30-15, det gick fort och det var kul!
när jag kom hem duschade jag samt sminkade mig på rekord tid, var himla snabb. sen gick jag till johanna för att vi skulle äta och dricka tillsammans, ebba kom också efter en stund så det var kul!
sen drack vi, pratade, spela spel och fick sedan skjuts in till marite. där var det mycket folk och superroligt!
ett tag innan det stängde tog jag med mig johanna, victor & simon och gick till kebab baren, köpte med oss kebab och åkte till johanna. efter nån timme (typ 1) åkte killarna hem och jag sov hos johanna. 
igår var jag med johanna & anton och kolla på the jam på torget och det var så jävla bra, älskar det!
på kvällen var jag bara hemma och kolla film och sov typ.
nu har jag precis duschat och målat naglarna, snart ska jag fika och se på "förr eller senare exploderar jag" kommer troligtvis gråta som en idiot.
men vi hörs!

































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0