2 dagar kvar!!

i torsdags gick jag på jullov, mitt sista jullov på gymnasiet.
gick då ner till stan och vart bjuden på fika av bestie, himla snällt!
sen ifredags så fyllde jag år, hade en jättebra födelsedag så jag är nöjd.
var ut med jennie, vi skulle på plaza men hamnade på cuprum och där var det helt okej!
igår var släkten hit och firade mig och min bror som fyllde år igår, så det vart fika och presenter.
nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på film, fryser så det ska bli skönt att lägga sig under en filt!
imorgon ska jag fixa dom sista julklapparna och sen ska jag jobba mellan 16-21, jobbar även 7-13 på julafton, kommer bli skönt i plånboken det sen 😃
men nu kallar soffan, så vi hörs!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0