2014

imorgon är det sista dagen på året, jag har haft ett bra år, väldigt upp och ner men för det mesta bra!
jag kommer inte göra en årsresume av varje månad utan jag visar er massor med bilder istället från detta år!



























































i år har jag hunnit med:

• varit ute varenda helg typ

• sagt hejdå till finaste morfar, låtsasfarfar & molly

• jobbat mer eller mindre hela sommaren

• ätit en massa

• gått upp och ner i vikt

• kapat mitt bankkort

• varit på gotland

• började sista året på gymnasiet

• övningskört en massa

ja, listan kan göras lång och bilderna kan bli flera men jag hittar inga bilder som är passande 😌


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0