bildlöst

igår hade jag ingenting på skolan så jag passade på att jobba mellan 13-16.30, det gick superb!
sen på kvällen var jag handla lite med mor och bror, lämnade julklappar till deras tränare.
samt duschade & fika innan paradise finalen, visste sen långt innan att paulina & eric skulle vinna så det va bra.
nu sitter jag och har fotolektion, hoppas på att den är slut snart för jag är hungrig.
det är gröt till lunch så jag är glad!
slutar vid 13 och då ska jag bli bjuden på fika av bestie, himla snällt :)
sen imorgon är det den stora dagen, maaa birthday :D
ska äta middag hos min gudmor och sen ska jennie komma dit en stund innan vi drar ut, kommer bli en himla bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0