det borde inte behöva va rubriker jämt..

har inte så jättemycket och säga, går i skolan och när jag kommer hem somnar jag typ på en gång. 
igår kväll var jag hos jennie, hon färgade mitt hår och så fikade vi lite, mysigt!
idag har det varit öppethus för niorna så det har varit en chill dag, gick från 9.39-11.30 och det blir samma imorrn.
imorgon kväll ska jag träffa kajsa och fika med henne, var ett tag sen vi träffades och det har hänt en hel del som vi ska ta igen!
på fredag ska jag till sundsvall med john & mormor, köpa julklappar och åka bil med världens bästa, så himla kul.
men nu ska jag vänta på paradise så blir lite bilder nu sen dom senaste dagarna


















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0