tisdag

idag har skoldagen rullat på ganska bra, fick även ett religionsprov överstökat så det kändes riktigt bra!
när jag kom hem så bröt jag ihop ärligt talat för jag pratade med mamma om gymnasiearbetet, har bestämt mig för en ny ide men kommer inte göra nånting på lovet, det är jag inte stark nog för.

efter lite mat i magen kändes det bra så då åkte jah och mamma och kollade på min brors basketmatch, dom spelade oavgjort, träffade även min jennie också och pratade lite om fredag då vi ska fira min födelsedag tillsammans, men mer om det då!

nu ligger jag i sängen och väntar på paradise hotel, eller ja jag har legat här sen klockan 20 typ, legat och tittat i taket och funderat massa om massa.

imorgon är jag ledig från skolan, så skönt!!
ska jobba faktiskt mellan 13-17, king och tjäna pengar 👏

men nu ska jag kuta och äta lite innan paradise, eller nej det hinner jag inte så får ta det i pausen.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0