hadelittan hadadiolej, här kommer bulten i bo.

idag är det veckans mysigaste dag och jag har kollat på one tree hill och varit bakis denna lördag.
igår var jag med johanna på riskettan och den var dryg men skönt att den är gjord!
när det började bli kväll var det dags för utgång, började med 7 tjejer hos johanna och avslutade den med alla utspridda på krogen, hade endast johanna vid min sida när det närmade sig 02.00 men det gör inget för hon är go hon! och väl inne på krogen var det otroligt mycket folk så det var jättekul!
vid 4 tog jag en taxi hem och vid 6 tiden somnade jag.

nu sitter jag och kollar på emil i lönneberga med bror min, snart ska vi se på en annan film och äta godis, bra lördag!

imorrn är det söndag och då kanske jag ska träffa en vän, jag hoppas på det!

skänker även en tanke till min lilla morfar som ligger på sjukhuset <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0