söndag

hej på er!

igår kväll kollade jag och mamma på saw 3, och tanken var ju att jag skulle äta godis och chirre till, men vart inte så sugen på det om man säger så..
idag har jag inte gjort nånting i princip förutom och duschat favorit duschen på hela veckan.
har målat naglarna nu och smörjt in mig med body butter så nu luktar jag gudomligt!
nu sitter jag och väntar på middag, hungrig som en tok.
ikväll blir det one tree hill och godisätande haha.
ska även beställa lite kläder från nelly tror jag.

imorgon är det måndag och en vecka närmare sportlov, börjar sent men ska upp till polisen vid 9 för att fixa nytt legg, mitt går ut snart och jag måste ha ett giltigt till alla körkortsgrejer, så så blir det.
sen är det dans på kvällen, ser fram emot träningsvärk!

nu ska jag se ett avsnitt av oth medans jag väntar på mat, vi hörs senare eller imorgon!
det går inte att ladda upp bilder heller, menmen..







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0