dig tänker jag på varje dag..

igår jobba jag till 16, prata med johanna nästan 2 timmar innan jag tillslut hoppa in i duschen och åt middag. sen var planen att vi skulle dra ut men vi pallade verkligen inte, så vi satt på min balkong hela kvällen och bara pratade på och sen när det vart kallt gick vi in och spela yatzy.... jävlar vad jag kände mig som en pensionär igår alltså!
nu ligger jag i sängen men ska kliva upp och fixa frulle eftersom jag troligtvis dör av hunger snart. skulle egentligen varit barnvakt idag men behövde inte det, så ska fråga om jag kan träffa jennie, annars åker jag till mormor för ska grilla där och ikväll lär jag nog va med alex.
men nej mat var det!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0