ny vecka

i lördags var jag hos mormor hela dagen och sola som vanligt, åt även grillat där och jävlar vad gott det var! 
på kvällen var planen att dra ut men jag orkade inte det, så jag åkte till alex och sov där istället.
igår var jag somsagt hos alex först och kom hem vid 16 tiden, då var min gudmor här och så åt vi middag och mös på. sen gick jag till ida och var med henne och angelicca, har ju inte träffat dom sen skolavslutningen så det var supermysigt! sen när jag skulle hem kom alex och hämta mig och så sov vi här, vakna klockan 6 av att han skulle iväg och jobba, men lyckades somna om tills nu, då jag vaknade av det fruktansvärda regnet...
idag ska jag jobba, ska gå intro på ett kvällspass så jobbar 12.45-21.30.
men nu måste jag äta och leta upp mitt paraply så hörs vi!


























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0