semifinal

idag har jag jobbat mellan 8.30-16, har varit i köket hela dagen så det var rätt chill, när jag skulle gå hem hade jag alldeles för mycket kläder på mig, svetten bara rann när jag kom innanför dörren så jag bokstavligen hoppade in i duschen.
nu sitter jag och kollar på fotbollen, tyskland leder med 5-0 på brasilien, även fast jag verkligen hoppas att tyskarna vinner så tycker jag synd om brasilien!
är svintrött men måste vara vaken till efter 12 för då slutar alex och ska dit och sova.
imorrn är jag ledig, som det ser ut just nu! och det ska bli finväder och jag ska nog fika med mamma och anton på waynes!
men nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och packa lite så hörs vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0