slut på helg

igår kväll var jag bara hemma och var så fruktansvärt trött, skulle kolla på film men hann somna innan jag ens bestämt vad jag skulle se.. 
idag har jag varit hos mormor hela dagen, solat och tvättat haha. sen var jag hos jennie en sväng också, mysigt det, fick massa kläder av henne som hon inte ville ha kvar så det var kul, när jag kom hem vid ungefär 7 tiden så rensa jag garderoben och vart klar bara för en liten stund sen, så nu har jag precis duschat så ligger i sängen och lyssnar på deppmusik och funderar över livets alla jobbiga saker och om jag ska fika lite.
imorrn är det ny vecka och den börjar med jobb, har bara 2 eller 3 pass kvar efter imorrn och sen får jag minnsann också semester!!!








varför mitt ben ser cp ut behöver ni inte fråga om för det vet jag inte själv..









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0