sunday workday

i fredags var jag först på begravning, som var superfin! sen åt vi middag på hov och det är var himla fint det.
på kvällen var jag ut med jennie, vi var hos henne först och sen gick vi ut på stråket, så fruktansvärt mycket folk!
igår vakna jag upp och var inte bakis, så himla skönt! var in och åt middag på stråket med mamma anton & anette. sen när vi skulle gå hem kom jag på att jag ville ut igen, så drog ut med kajsa & isabell, roligtroligt!
idag däremot är jag bakis.. men det hjälps inte för klockan 13 ska jag jobba. fast slutar 18 så det är lugnt.
jobbar även imorrn, på torsdag & fredag. ska kanske jobba tisdag och onsdag också men jag har jobbat så jäkla mycket dom sista veckorna så..
men nu måste jag äta så hörs vi nått!






















vart ju bilder för 24 år men det sket man ju i.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0