dagen efter

igår jobbade jag 8-13, skönt pass men föredrar 9-14 då det är mer och göra efter 13.
när jag sluta åkte jag på expo norr med mormor men det sög verkligen så vi åkte på tages och fika istället.
på kvällen var jag ut med johanna och elin, standard.
var på marite och det var jätteroligt, dock börja jag grina på slutet men min johanna tröstade mig. sen fick vi skjuts av alex till donken och sen hem.
idag har jag varit på stan med mormor, trots mitt bakismående, men åt frulle på törners så det börjar bli bättre nu.
nu ska jag sova en stund innan jag fixar middag till mig och min bror och sen ikväll ska jag nog va med alex!




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0