måndag morgon

igår var jag hos mormor/mina goungar hela dagen, det var stålande sol och jag glömde den viktiga detaljen som heter "solskyddsfaktor" så jag är bränd över hela benen, näsan, armarna & bröstkorgen.. fan så det svider, har frysit och knappt sovit nått inatt.

iallafall så ska jag snart till hälsocentralen, ska kolla upp en knöl jag har på halsen, har haft den i 1 år så..
går kortvecka denna vecka, så himla skönt!
på torsdag är det studenten och det är lite småsegt att jag skulle gått ut, men världens bästa johanna går ut så ska på hennes mottagningen och så efter flaken, så himla kul!

men ska äta nu så vi hörs!




dåligt sugen på denna tatuering alltså!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0