sommarlov

igår hade jag avslutning, sjöng i aulan och sen fika vi med klassen, fint det!
åkte sen på max med mor och bror och köpte hem lunch.
vid 2 kom mammas bestie & hennes gostjej så då fika vi igen.
gick sen till johanna och åt middag och sen kom charlie, så då började vi dricka lite innan vi åkte på marite.
och gud va kul jag hade därinne!
avslutade med kebab och sen skjutsa mamma hem mig och johanna.
idag har jag legat för döden kändes det som, så fruktansvärt bakis men det börjar gå om sig!
har varit hos mormor idag och solat, äckligt varmt men skönt, ska grilla här och sen ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, typ kolla på film med min bror.
ja det var väl det, nu blir det bilder!


















Kommentarer
petra nordqvist

kan du inte lägga ut mer outfits?
du har typ modell kropp och allt verkar passa dig

/avundsjuk tjej

Svar: jodå, jag ska försöka bli bättre på det!nej men gud nej, det har jag verkligen inte men tack så jättemycket!
frida vågberg

2014-06-14 @ 20:54:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0