Dag 01. Vem är jag

alltså att förklara sig själv är nog det svåraste som finns tycker jag.

men jag är en tjej som oftast är positiv och glad.
jag har jättelätt att visa känslor och det tycker jag om för känslor är det finaste jag vet!

bland mina kompisar är jag den som oftast är cp, skrattar för det mesta jämt och jag älskar att skratta.
när det kommer till nytt folk är jag så fruktansvärt blyg, men det brukar gå om sig efter ett tag, men från början är det nästan pinsamt vad blyg jag är! men jag älskar att träffa nytt folk så jag måste få bort den där blygheten!

jag går andra året estet media på wargentinskolan där jag trivs ibland, klassen är det inget större fel på utan det är ämnena, vissa uppgifter är så stora och svåra så jag spyr..
jag sökte först till samhälle media där jag gick ett år, men det vart alldeles för svårt och jobbigt så jag valde att börja om helt från 0, ny klass, ny linje & nya lärare. och jag är jättenöjd att jag bytte, dock är jag lite smått deprimerad nu i studenttider då jag egentligen skulle gått ut iår..

jag dansar på wendlas dansstudio sen 8/9 (jag vet inte) år tillbaka, jag tycker det är kul men nu till hösten ska jag ta ett uppehåll faktiskt och pröva nått nytt, vet inte vad än men det får vi ta då!

när jag inte dansar eller är på skolan så är jag med mina vänner, dom bästa i världen! eller kollar på serier, älskar serier, hänger runt på krogen eller äter plocksallad, det är gott!

något jag inte tycker om är: spindlar, fötter, spya, djur(mest katter), folk som kommer sent, kalops, folk som beter sig som svin, folk som skriver till en 964 gånger per dag men inte vågar säga hej i verkligheten utan bara glor, det är det värsta, nej katter är det värsta jag vet. usch!!

jag är en sån som oftast alltid säger vad jag tycker och tänker och jag kan absolut inte ta konflikter, det gillar jag inte!

jag vet inte vad mer jag ska säga, jag hoppas det duger och att ni fortfarande kollar in här trots världens sämsta presentation

 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0