död mans kista

slutade lite efter 4 idag, då gick jag ner till stan och mötte johanna kajsa hanna & emma. vi gick då till gamla teatern för att kolla på bal, alla var superfina men jag frös verkligen ihjäl, fyfan vad jag frös alltså! tog tyvärr inga bilder då det regnade och jag frös om händerna, så det får bli på nästa bal nästa vecka.
när den var slut åkte jag hem och åt och sen gick jag till farmor och fikade, vart så sinnessjukt mätt, är fortfarande det typ..
skulle egentligen träffat nils ikväll också men vi får ta det imorrn eller på lördag istället.
nu ligger jag i sängen och kollar på pirates of the carribbean 2, lätt den bästa av dom filmerna!
imorgon är det demokrati dag igen, börjar 8 och slutar runt 12. får se om jag orkar stanna tills dess eller inte.
ska även ut med johanna imorrn på marite, fritt inträde och allt så det blir nog toppen det, vi och resten av världen!
nej nu ska jag se på jack sparrow, vi hörs!








• vet inte riktigt vad angelicca tänker på när hon sätter upp håret, men söt var hon ju!

• gick varken upp eller ner av att äta allt fika hos farmor 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0