lär känna mig bättre

Dag 01. Vem är jag
Dag 02. Tre viktiga saker i ditt liv
Dag 03. Favoritårstid
Dag 04. Någonting som gör mig ledsen
Dag 05. 5 olika bilder från 2013
Dag 06. Min favorit film
Dag 07. Ett obehagligt minne
Dag 08. Vad imponerar på mig
Dag 09. Mina rädslor
Dag 10. Gamla bilder på mig
Dag 11. Någonting som gör mig ledsen
Dag 12. Någonting som gör mig glad
Dag 13. Någon som betyder mycket för mig
Dag 14. Någon jag litar på
Dag 15. Två saker jag längtar efter
Dag 16. Mina favoritplatser
Dag 17. Min bästa egenskap
Dag 18. Vad hade jag på mig i dag
Dag 19. Min favoritlåt och varför
Dag 20. Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 21. Mina bästa vänner
Dag 22. Min dag i bilder&text
Dag 23. Den bästa dagen på året och varför
Dag 24. Vad jag vill jobba med i framtiden
Dag 25. Någonting jag vill göra just i denna sekund
Dag 26. Min favoritparfym
Dag 27. Detta är jag beroende av
Dag 28. Hur jag firar julafton
Dag 29. Mina husdjur
Dag 30. Någon jag vill byta liv med en dag och varför



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0