less

min blogg app funkar inte och jag kan inte he över bilder till datorn så det kommer bli ett bildlöst inlägg, men det skiter jag i!
inflyttningsfesten igår var jätterolig och det vart så himla lyckat! dock så var jag bakis hela dagen så sov 1 timme på eftermiddagen innan alla kom, så himla skönt.
var även ut och träffade nils en stund igår, vi gick runt på frösön ett tag, skönt men svinkallt.
nu idag vaknade jag med halsont, feber och smärta i hela kroppen..
skulle egentligen träffat nils och sen kollat på min brors match på lövsta, men blir inge av med det som jag mår.
imorrn har jag nationella i engelska hela dagen typ, så ska försöka orka gå på det tänkte jag!
nu ska jag kolla på lets dance och sen gladiatorerna, frida 50 år :)
vi hörs nånting sen eller nån dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0