opigg gånger 18564

var på rugbyn igår med malin, den var rolig den här gången också, baneret vann för 15 gången i rad, haha..
när den var slut åkte jag hem en snabbis, bytte kläder och packa lite saker (alkoholhaltiga drycker) och gick i snabb takt till johanna. där sminka jag mig samt platta håret och sen åt vi middag, fläskfilé & pompa, aaah vad gott det var! sen började massa från hennes klass komma, samt lite annat nytt folk. det var jättetrevligt, sen fick jag och johanna skjuts av andreas och kristoffer till marite, där vi köa i en halvtimme innan vi tillslut kom in, och det var så sinnessjukt med folk! men det var jätteroligt där!
vart lite kaos på slutet, men det löste sig och vid halv 4 kom jag hem och somna på stört!
nu idag har jag stört ont i huvudet och är trött som ett as, men det hjälps inte för vid 15 tiden kommer det massa folk hit för vi ska ha inflyttningsfest/middag. angelicca kanske också kommer förbi en stund, så det blir trevligt! sen kanske jag ska träffa en kompis också, men vi får se!
nu ska jag kolla på desperate housewives utan att somna.
bjuppar på bilder från gårdagen i ett senare inlägg, dom få jag har!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0