söndag

idag har jag varit ute och övningskört med john, körde typ runt hela frösön och det gick ganska bra, vill bara ha det där körkortet nuuuuu!
sen åkte jag och mamma och kollade på antons match på lövsta, frös halvt ihjäl 2 gånger menmen.
nu sitter jag och kollar på hey baberiba med anton och elias, om ungefär en timme ska jag möta upp ida på konsum för att sedan cykla in till biostaden och där möta malin.
vi ska se divergent (diverment) nått sånt, vet inte ens vad den heter haha..
men det är mysigt och gå på bio och en självklarhet är ju popcorn & cola :D
imorrn är det måndag och ny vecka, ska in till stan tidigare och boka klipptid som jag glömde i fredags, sen försöka hitta ett somrigt linne och sen äta lunch med angelicca.


i brist på bilder så bjuppar jag från en ifrån skolans fotostudio


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0