sista veckan i november

i söndags var jag på gamla teatern och kikade på höstshow samt sålde fika, alla var så duktiga och det gick åt så mycket fika så det var jättekul!
igår hade jag en lektion som vanligt och sen dansade jag, har en träningsvärk som heter duga idag..
nu sitter jag och har graflektion, är inte sådär jätteaktiv men jag hittar ingen information om det jag och malin gör så..
är hungrig och jag får lunch om 2 timmar, kul ✌️
slutar sent idag och jag ska direkt ner till dansen då, det är sista dansveckan nu innan jullov så vi ska bara äta pepparkakor, det är jag duktig på 😌
och påtal om jullov, så är det sista veckan på november, på måndag är det 1 december och det är bästa månaden på hela året, jag fyller år, det är jul & nyår, man pyntar lägenheten med julsaker, köper julklappar, äter julmat, bakar julgodis, äter massa lussekatter och dricker julmust, lyssnar på underbar julmusik, listan kan göras meterlång!
men nej, nu ska jag faktiskt försöka leta information, så hörs vi senare!















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0