25 oktober

igår var jag ledig så jag gick på stan med jennie och ja vi fikade som alla andra gånger 😌
sen gick vi på basket och dom förlora men det var en bra match!
när den var slut åkte jennie hem och jag gick på johannas jobb och väntade på att hon skulle sluta.
sen gick vi till cuprum och träffa massa folk, såg kristian och saga men fick aldrig nå tillfälle och prata med dom tyvärr..
när krogen stängde åkte jag hem och somna på en gång.
nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 19 så jag kan gå till johanna, hon fyller år så ska dit och äta middag och sen ska jag hem och sova, är så himla trött!
men nu ska jag hjälpa mamma med deras mat och sen fixa en grej så hörs vi















är cphungrig så käkar nachos medans jag väntar haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0