den som söker

var och kollade på min brors match idag, dom förlorade och det var svinkallt och regnade, så det var inte alls kul faktiskt!
när vi kom hem åkte vi och köpte kinamat som vi nästan precis har ätit, det var svinjävla gott!!
nu ligger jag och kollar på en film med mamma, den som söker heter den, den verkar läskig och jag hatar ju såna filmer egentligen.. tur det är en bra disneyfilm sen hahah!

imorgon är det måndag och ny vecka igen, har både dans, inlämningar, frisörbesök & en begravning inbokad i veckan..
men nu ska jag hänga med i filmen, hörs!





att få till vingen är så jävla omöjligt, får till den när jag slarvar men aldrig när det är skola eller när jag ska ut..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0