dirty dancing

skoldagen idag rullade på fort, började som vanligt klockan 14, jag hade ett prov i religion idag och jag gjorde det muntligt istället för skriftligt och jag fick godkänt så jag är helnöjd!
när jag slutade gick jag upp till john och surrade lite med han, köpte även aloevera drycken med smak av mango och den var så jäkla god alltså, kommer lätt börja köpa den!!
sen gick jag och hade 1 timmes teknik som också gick bra.
när jag kom hem vid 18 så åt jag middag samt duschade, nu sitter jag på sängen med datorn och lyssnar på musik och hör på detta, pluggar! kommer inte ihåg senast jag pluggade, vi såg på en film förra veckan på film och tv kunskapen, dirty dancing och nu ska man skriva en analys av den som jag håller på med nu. vi ska egentligen skriva den i morrn på lektionen men eftersom jag skriver den idag behöver jag inte gå dit!
känns som det här är en jättebra måndag och bra start på veckan, men som min goda vän malin skrev på hennes blogg så lär det väl hända någonting dåligt snart, det är inte så normalt att jag ska få va lycklig faktiskt..

men iallafall, nu ska jag fortsätta på analysen och sen måla naglarna och fika innan paradise hotel börjar klockan 22! 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0