helgen är här igen

igår var jag på mollys begravning som var superfin men väldigt jobbig, vila i frid nu fina du ❤️

sen åkte jag och johanna hem till henne och gjorde mat, älskar att få äta mat johanna lagar, så jävulskt gott!!
sen började vi fixa oss & när ebba och elin kom började vi dricka.
sen tog vi en taxi vid 23 till marite och var där tills det stängde, hade jätteroligt där!
sen gick jag och johanna & dela en kebab innan vi tog en taxi hem.
väl hemma vid 3.30 tiden somna jag typ på en gång och vakna vid 12 idag.
är lite bakis men inte så farligt!

dagens planer är att städa lägenheten, hjälpa min bror med sin matteläxa och sen träffa jennie!

men nu blir det bilder


juste, såhär vart håret, supernöjd är jag 😍



















fick se mitt klassfoto igår också, det vart ju rätt bra haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0