höstlov

idag när jag vaknade var det inte alls nå roligt väder, snö och storm från helvetet, men nu börjar det gå om sig sakta men säkert!
hade endast en lektion idag och sen gick jag på höstlov, stannade och åt lunch med angelicca ida & igor.
gick sen en sväng på stan med angelicca & ida innan jag åkte med världens bästa john till mammas/mitt jobb och fikade och nu är jag hemma och har precis sett ett avsnitt av one tree hill som visas på tv, har ju sett dom avsnitten 100 gånger men jag älskar det!

nu ska jag se på serier resten av dagen/kvällen i detta rusk väder.

imorrn ska jag först på basket och sen ut med johanna och partaja med kristian och saga på cuppis. 
menmen, hörs väl!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0