redan torsdag

sitter på skolan och har graf, snart är det lunch och jag är hungrig, malin är också hungrig så allt är som vanligt!
slutar vid 13 och då ska jag på apoteket och hämta tabletter mot bihålorna.
avslutade mina p-plåster idag, satte på det i måndags och har haft en sån jävla huvudvärk sen dess så slutade med det, lika bra.

imorrn är det fredag, jag slutar 9.35 så det är rätt nääääjs ✌️
ska på en minnesstund vid 11 för en sån gotjej, ❤️
sen på kvällen får se vad jag hittar på, kanske utgång, hoppas på det!

idag fick jag reda på att den 24 oktober så kommer kristian & saga från paradise hotel hit till cuprum, det kommer bli så sjukt kul, kristian är min number 1 favourite guy, love him!
dom släpper biljetter imorrn så ska kirra det då!

men nu ska jag fokusera på mitt skivomslag, vi hörs





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0