tisdag, onsdag

igår var det en ganska seg skoldag, började 8 och slutade runt halv 4, gillar inte alls tisdagar!
när jag slutade gick jag på gina tricot och köpte 2 basic tröjor, sen gick jag till johannas jobb och fick mat, väldigt väldigt gott, gick sen och dansa, har sån sjuk träningsvärk i benen.. 

idag har skoldagen rullat på ganska bra tycker jag.
nu sitter jag i soffan och har precis tagit en nap på 1,5 timme, kommer inte kunna somna hahah..
imorgon börjar jag 8 som nästan alla andra dagar, slutar klockan 13 och då ska jag till frisören, det kommer bli bra tror jag!
sen är det dans och efter det ska jag på fotbollsavslutning, fika 😍🙏

men nu ska jag lyssna på musik och äta glass, vi hörs











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0