20 sanningar ni kanske inte visste om mig.

1. jag älskar att vara ensam hemma för då kan man (jag) gå runt i underkläder och lyssna på hur hög musik jag vill.

2. nått av det störigaste som finns måste va att para ihop strumpor när man tvättar, speciellt vita.

3. jag klarar inte av när folk smaskar, speciellt när dom smaskar inåt.

4. jag älskar att sova sked men hatar egentligen att dela säng med folk.

5. jag får damp på folk som släpar fötterna/skorna i golvet, usch.

6. jag älskar att köpa nya kläder, men oftast köper jag dom bara för och köpa så dom brukar bara hänga oanvända i garderoben.

7. jag fick sjuka humörsvängningar med min p-stav, ibland vart min mamma rädd för mig.

8. jag har ett sjukt beroende av att sprita händerna, är så bacillrädd så måste göra det minst 10 gånger per dag, på jobbet är det nästan hysteriskt.

9. jag är så sjukt rädd för att dö i ung ålder.

10. jag älskar verkligen mitt jobb.

11. det absolut värsta jag vet är katter och fötter.

12. jag har 1 navelpiercing, 5 hål i öronen & 5 tatueringar.

13. innan jag började dansa spelade jag basket och red.

14. har väldigt svårt att förstå i skolan.

15. jag och matte går absolut verkligen inte ihop på någe vis alls.

16. jag måste ha tv eller lampa på när jag ska sova om jag är hemma.

17. på vintern sover jag alltid med strumpor.

18. jag hade min tandställning i nästan 2 år.

19. jag visar jättelätt känslor och kan börja gråta åt vad som helst.

20. jag är så beroende av cocacola.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0