freddystore

vet inte om jag blir bättre eller sämre i min förkylning, den ändras typ ingenting och det är ju lite drygt.
igår efter skolan åkte jag hem och låg i soffan hela kvällen och kika på one tree hill och åt ben & jerrys, himla fint!
nu sitter jag och har historia, vi håller på med en film och det verkar gå sämst, men jag är gla ändå, såg en person idag jag inte sett på länge så det var kul!
slutar 16.15 och då ska jag hem och kurera mig som vanligt, kanske träffa jennie & amelia om jag är pigg!


plocka ut p-staven igår, gjorde ont men den är borta så det är skönt!











klicka hem ett par byxor alldeles för en liten stund sen, så jäkla snygga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0