kväll

det har som inte varit nån bra dag idag alltså.
var först på lövsta me johanna och kolla på antons match och alltså jag fryser fortfarande, jävlar i mig vad kallt det var! men dom vann så det var bra 😃
duschade 1 timme när jag kom hem, sen visade det sig faktiskt att jag hade feber, har ont i halsen och i kroppen.. så vi får se hur det blir med skola imorrn, ska inte dansa iallafall!
sen har jag varit ganska irriterad och ledsen ikväll också, inte alls kul faktiskt, har så mycket i huvudet jag bara vill spy ut så ska nog boka tid hos kuratorn och så är det p-staven också somsagt, men jag ska faktiskt ta ut den på tisdag och hoppas det blir bättre med humör och allt vad det innebär!
nu ska jag kika på filmen 127 timmar tänkte jag som börjar på tvn, börjar inte förrän 14 imorrn ifall jag ska iväg så det är lugnt.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0