less alltså

för någon dag sen tänkte jag att min förkylning började bli bättre, men verkligen inte. jag har sån fruktansvärd hosta så jag vet inte vart jag ska ta vägen, har ont i hela kroppen och snoret bara rinner, men har tagit en ipren & hostmedicin och lagt mig i sängen.

idag har jag jobbat mellan 7-16, känner såhär i efterhand att det kanske inte var så smart med tanke på att jag är sämre nu jämfört med igår..

det här inlägget var rätt meningslöst men kan som inte hålla mig ifrån bloggen!

jaja, nu ska jag sätta igång nån film. med tanke på den hosta jag har kommer jag definitivt vara vaken ett tag till trots att jag är jättetrött..

ni kan ju va sociala på ask & snapchat eller instagram.
snapchat & instagram ~ fridavagberg
http://ask.fm/fridavagberg











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0