ny vecka

idag har jag varit ledig, det var riktigt skönt det!
har inte gjort så mycket, har kollat på massa one tree hill, varit på banken, dansat, tvättat håret 2 gånger, skulle behöva tvätta det igen (nej det är inte fett, det känns obehagligt att ta på det)
nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik, ska snart fika lite igen och sen sova.
har även fått feber och snorar så vi får se hur jag gör med skolan imorrn. har dans också och den kan jag inte missa!

• har insett att jag stöter bort personer jag gillar när jag blir för osäker, fan alltså..
han som är en sån underbar och fin människa och så kommer jag och förstör alltihopa.. sanningen är att jag vill inget annat än att det ska bli som förut, då var jag lycklig minsann! •








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0