söndagen är här

i tisdags när jag kom hem så hämtade m mig på tåget, sen åt vi på donken innan vi åkte till mig och jag fick sovsällskap!
i onsdags va jag på stan en sväng, gick mest runt och kikade och så köpte jag en födelsedagspresent 😊
sen åt jag middag hos mormor och på kvällen sov jag hos en kåmpiz.

i torsdags var jag på möte uppe på nexus, sen träffade jag angelicca en stund innan jag och min gudmor hämtade mor och bror på flygplatsen.
på kvällen var jag hos jennie en sväng!

i fredags va jag först på stan en sväng med min bror, vi kikade mest runt och så åt vi lunch på subway.
på kvällen var jag ut med elin, emma & hennes kompis, vi va på oscars ovh det va kul 😊

igår var jag på barnkalas hos sötungarna, herrn i huset fyllde 6 och det firades 😍👏
sen hade vi momma och john här på middag.

idag har jag inte gjort så mycket annat än och legat i sängen och kollat på one tree hill, tog en paus för att äta mat & duscha och nu kikar jag på ink master.

sen vet jag inte vad jag ska hitta på, är ledig imorrn så nånting vill jag ju hitta på!

hade ju som velat varit med en person, men vi får se hur det blir med det!





















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0