redan söndag igen

i fredags var jag o åkte bil typ hela kvällen med andré o kj, himla trevligt!
igår åt jag först lunch på stråket med mor o bror, och kajplats levererade med maten iår igen 😍
sen på kvällen var jag med carro, vi bastade först och pratade om allt möjligt, sen gjorde vi oss i ordning och drog på marité, där var det himla kul!
hamnade vid världens drinkbord också ✌🏼️
sen gick vi till carro och sov där.
idag har jag inte gjort nånting mer än att ligga i soffan och sovit, drinkarna känns av idag må jag säga..
nu ska jag lägga mig o kika på greys anatomy och äta godis, om jag inte ska iväg och lämna en grej hos en.
imorrn jobbar jag igen, men börjar inte förrän 12.30 så det är lugnt!














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0