19 december 1995

varje år när jag fyller år blir jag alltid så lyrisk dagen innan och räknar ner tills klockan slår 00, jag blir som ett barn varje gång jag ska fylla år, jag älskar verkligen att fylla år!

i onsdags var jag inte ledig utan jag jobbade i brunflo, det gick superbra!
igår var jag på julbord, det var gott och trevligt 😊
efter det tog jag med mig några arbetskompisar på sirwinston för en cider och mys, fick träffa andreas också så jag är nöjd!

idag har jag varit på stan med jennie, köpt julklappar, lunchat och bara gått runt! sen åt jag mamma o anton på shanghai wok, sååå gott 😍
sen när vi kom hem så klädde vi granen, så nu har jag julkänslor!

men nu är klockan över 00 och det betyder att jag nu är 20 år! 
wihooo grattis till mig 😃
nu ska jag sova så jag får vakna imorrn och öppna paket och sen ta premiären på bolaget 🎉








Kommentarer
Andreas Edler

Grattis Frida!
Hoppas du hade en underbar födelsedag!
Är inte lätt för oss december-barn men efter det här så är det ju lika för alla:)

2015-12-20 @ 06:09:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0